2010. május 26., szerda

Good luck!

Sok szerencsém volt. Így lehetne leírni a szombati teljesítményemet és játékomat a 9-es versenyen. De lehet-e nyerni csak szerencsével? Ezt már nem az én dolgom eldönteni. Mindenesetre a meccsek előtti kézfogásnál azt mondjuk: "Jó játékot." és nem azt, hogy "Sok szerencsét!". :)
What a luck?
31-en neveztek erre a versenyre és csak "B" licencel rendelkező játékosok indultak. Ami tény, hogy nagyon izgultam a nyolcad döntőben és utána a döntőig végig. És szinte biztosra vettem, hogy nem nyerhetek a meccsek alatt. Aztán néha azt éreztem, hogy igen rossz formában találtam ellenfeleimet, akik amúgy egytől egyig kiváló játékosok, de most nem találják a fonalat. Egyszer-egyszer tehát megfordult a fejemben, hogy elkaphatom őket. És akkor jöttek a már említett szerencsés helyzetek, amikért nem győztem bocsánatot kérni és így utólag is szégyellem a dolgot.
Volt hogy én is sokat vesztettem a koncentrációmból, de olyankor ránéztem Bogyóra és azzal a nézéssel válaszolt amivel általában leteremt... és észhez kaptam. A döntőben már nem izgultam és nem is volt szerencsém, ott szinte senki nem tudott volna megállítani, olyan magabiztosan löktem. Tényleg esélye sem volt. Egy frémet még el is marháskodtam, úgy lett 7:1 a javamra! Persze kép nem készült, mert ugyan reggel ránéztem a fényképezőgépre, hogy vinni kéne de legyintettem egyet és otthon hagytuk. Nos így csak itthon csináltam két képet a kupáról, hogy lásd nem hamukázok. :)

A verseny után beszélgettünk Elával a szerencsés részekről. Ő mindig azt hajtogatja, hogy csak szerencsével nem lehet nyerni. Ámen. Az előző bejegyzés végére oda szerettem volna írni, hogy megyek erre a versenyre, de meggondoltam magam mert akkor még úgy tűnt nem lesz rá keret, de persze most is sok segítséget kaptam és így elmentünk. Tehát megvan az első egyéni országos pool címem. Így fest:
The best: Fast Eddie!

Az örömnóta majdnem lemaradt. Na én ezt szoktam hallani játék közben, ha nagyon megy.:Poolhall junkies -- Biliárd életre halálra!!! - NIGGA!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése